vrijdag 20 oktober 2017

Win het kookboek 'Feestrecepten uit Limburg'!

Groot nieuws: mijn boek 'Feestrecepten uit Limburg' is uit!



Kookboek Feestrecepten uit Limburg


Wij hebben het hier al uitgebreid gevierd, maar nu ben jij als volger aan de beurt. Om je mee te laten delen in de feestvreugde, organiseer ik een winactie!

Wil jij 'Feestrecepten uit Limburg' winnen? 

Ik verloot maar liefst 5 exemplaren onder de abonnees van mijn gratis receptenservice. Als je je voor 6 november aanstaande hiervoor opgeeft, kun je nog meedoen. Uiteraard maakt ook iedereen een kans, die al langer geabonneerd is. 


Belangrijk: opgeven kan altijd rechtsboven op dit blog. Nadat je je e-mailadres hebt doorgegeven, ontvang je een e-mail (dat is wettelijk verplicht), waarin je gevraagd wordt je inschrijving te bevestigen. Doen! (Tip: als je je e-mail niet meteen ontvangt, check dan even je spam box)

Op 6 november maak ik de winnaars bekend. Wie weet ben jij wel één van de gelukkigen!

Het nieuwe Limburgse kookboek 'Feestrecepten uit Limburg' is het vijfde deel uit de reeks 'Recepten uit Limburg', uitgegeven door Stichting Benefactor uit Geleen. De vorige vier kookboeken waren verzamelingen van Limburgse recepten, voor een groot deel aangeleverd door volgers van de Facebook-pagina van Recepten uit Limburg.

Omdat het vijfde deel een mijlpaal is, is gekozen voor een andere opzet. Als foodblogger, geboren en getogen in Limburg, heb ik heel wat Limburgse feestrecepten in mijn culinaire bagage. Daarom is mij gevraagd de speciale feesteditie helemaal te schrijven en van foto's te voorzien. Een hele eer!

In het feestelijke kookboek ligt de nadruk op recepten voor de kerst. Limburgse recepten wel te verstaan!

Denk aan bourgondische gerechten als Limburgs knien in 't zoer (konijn in het zuur), kerstpasteitjes, zoervleis (zuurvlees), Limburgse stoverij met oud bruin bier, traditioneel driekoningenbrood, greumelkesvlaai (kruimelvlaai) met gekaramelliseerde appeltjes, ouderwetse keersekeukskes (kersenpannenkoekjes) en de verrukkelijke gebrende amandele (suikeramandelen) die je in de aanloop naar kerstmis op elke Limburgse kerstmarkt kunt kopen.


Alle recepten voor deze lekkernijen en nog veel meer (40+ recepten en 120+ foto's) vind je in het nieuwe kookboek. Het boek bevat 100 pagina's en is verkrijgbaar voor €12,50 (inclusief verzendkosten binnen Nederland).

Je kunt 'Feestrecepten uit Limburg' makkelijk via mij bestellen. Stuur me even een mailtje met je adresgegevens. 


Zo ben jij in elk geval verzekerd van een Limburgs lekkere kerst!


Limburgs konijn in 't zuur


Limburgse kerstpasteitjes



Keersekeukskes, Limburgse kersenpannenkoekjes



Limburgse suikeramandelen


Greumelkesvlaai met gekaramelliseerde appeltjes

Wil jij als eerste alle nieuws horen over mijn kookboek én alle volgende recepten van dit blog gratis in je inbox ontvangen? Abonneer je dan op mijn receptenservice! Of volg Culinaire Bagage op Facebook of Pinterest!


Geen opmerkingen: